środa, 29 maja 2013

16. Lubisz oreo?

Ostatni dzień szkoły czas zacząć. 5 sprawdzianów za mną, jeszcze tylko fizyka i niemiecki... dam rade, jak nie ja to kto? No cóż, w mieć środku tygodnia na trzecią lekcję, bezcenne. Ale co jeśli te bajeczne chwile  bezczelnie niszczy świat fizyki? :P

Lubisz oreo? Ja tak. Bardzo. Pancake oreo, mmm. To jest to co tygryski lubią najbardziej. 

~Pancakes oreo; serek wiejski (poza zdjęciem)


Przepis (jedna mała porcja)
Pancakes:
-35g mąki pełnoziarnistej
-3/4 łyżeczki proszku do pieczenia 
-1-2 łyżeczki kakao 
-szczypta soli 
-coś co posłodzenia 
-6 łyżek mleka (75g)
-łyżeczka oleju
-1/2 łyżeczki olejku waniliowego 

MIeszamy dokładnie składniki suche i dodajemy mokre. Dokładnie miksujemy i smażymy na rozgrzanej patelni z obu stron.

Krem: 
-100g jogurtu greckiego
-2 kostki białej czekolady 
-1-2 ciasteczka oreo
-ew. coś do posłodzenia 

Czekoladę rozpuszczamy. Ciasteczka rozkruszamy i łączywmy wszystkie składniki. Zanim posłodzisz, sprawdź, czy nie jest wystarczająco słodkie.

Placuszki przekładamy kremem. Smacznego! :D

13 komentarzy:

  1. fizyka to był mój szkolny koszmar, takze Cię rozumiem;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę nie w tym rzecz, lubię fizykę, ale sprawdziany... bo błagam!

      Usuń
  2. Świetny ten krem :)
    Ja z fizyką radzę sobie dobrze, ale to dzięki temu, że moja nauczycielka jest po prostu fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Dużo zależy od nauczyciela :)
      Fajny pomysł na takie ciasteczkowe pankejki :)

      Usuń
  3. Lubię Oreo. Są dla mnie idealne 'zasłodzone', to znaczy nie za mocno:)
    Wszelkie oreo-wariacje z chęcią próbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają pysznie :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię oreo, ale te placki już lubię :D W takiej formie myślę, że na pewno by mi posmakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie jem oreo, nie przepadam. za to ta wieżyczka placuszków bardzo kusząca ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie się prezentują te oreo-placuszki :)
    a ja fizykę lubię, ale nauczycielki nienawidzę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też miałam na 3 lekcję dzisiaj. Zgadzam się co do fizyki! Sam przedmiot nawet lubię, ale nauczycielka jest przerażająca.

    Placuszki brzmią apetycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie przepadam za oreo ale jako krem czy do ciasta do smakują nawet nawet :)

    OdpowiedzUsuń