piątek, 8 listopada 2013

171. Pomarańczowe cudeńko!

Brak czasu, wieczny brak czasu! Nie pamiętam już kiedy ostatnio miała tyle do zrobienia, tyle rzeczy na raz... Śpię po 4 godziny, zastanawiając się w pewnej chwili czy w ogóle warto się kłaść. Bardzo doskwiera mi brak snu, bardzo...
Mimo wszystko zawsze znajdę czas na porządne śniadanie i choćby się paliło, waliło usiądę do stołu i zjem w spokoju. Nie ważne, że zaraz będę biec do szkoły, rano tylko śniadanie się liczy. A co to było za śniadanie! Pieczona owsianka to jest to! :D


Pieczona owsianka dyniowo-pomarańczowa z nerkowcami w karmelu, sok pomarańczowy
Baked pumpkin and orange oatmeal with cashew nuts in caramel, orange juice





Pieczona owsianka dyniowo-pomarańczowa:
-60g płatków owsianych
-1/2 szklaki soku 100% pomarańcza Tymbark 
-łyżka stopionego masła
-100g dyniowego puree
-szczypta cynamonu
-1/2 łyżeczki sody

Płatki zalewamy sokiem i dostawiamy najlepiej na całą noc. Rano mieszamy dokładnie z sodą. Dodajemy puree i masło. Mieszamy dokładnie i dosypujemy szczyptę cynamonu. Przelewamy do natłuszczonych kokilek i pieczemy w nagrzanym do 200 stopni piekarniku przez ok 30-35 min. Podajemy z ulubionymi dodatkami. Smacznego! :D


21 komentarzy:

  1. inspirowane Maria'n hm?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic tak dobrze nie poprawia humoru i nie daje kopa energii, jak takie pyszności z samego rana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nerkowce w karmelu ?
    To musiało być pyszne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem, że ta druga pyszna kokilka to dla mnie? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. doskonałe śniadanie! nie dziwię się, że konkursowe (:

    OdpowiedzUsuń
  6. nerkowce w karmelu podbiły moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nerkowce w karmelu to moja miłość! W takiej owsiance musiały smakować obłędnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm dyniowo i pomarańczowo, poza tym owsiankowo ! no i te nerkowce w karmelu <3 - wszystkim mnie dziś zachwyciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nerkowce w karmelu??? :O o mamuniu... mniam

    OdpowiedzUsuń
  10. nerkowce, karmel, mogę umierać
    swoją drogą ostatnio myślałam o takim śniadanku- pomarańcz pod owsianką. teraz nakręciłaś mnie na nie jeszcze bardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tą owsianką podbiłaś moje serce. Nerkowce w karmelu - genialnie wyglądają! :)

    OdpowiedzUsuń