niedziela, 19 maja 2013

6.

Nie war­to tra­cić twarzy dla ko­goś, kto swoją zdjął z afisza. Trze­ba wska­zać mu błędy i pomóc mu je nap­ra­wić , i zawrócić z dro­gi donikąd.

Nie mogę spać. Kto normalny zrywa się o 6.30 w niedziele rześki jak nigdy dotąd? Ale ja przecież chce spać, leniuchować sobie w łóżku do 10. Jutro do szkoły, kartkówka z Dziadów III.... Ja chce wakacje tu i teraz!
Owsianka miała być na zimno, tak jak przystało na letni poranek. Nie udało się... Gdy wstałam z łóżka i wyjrzałam za okno przeszły mnie ciarki. Powędrowałam szybciutko do kuchni i podgrzałam moją owsianeczkę. Była przepyszna! Cudownie sernikowa *.*
~ nocna waniliowo-pomarańczowa owsianka sernikowa 
podana z serkiem wiejskim i jabłkiem oraz rodzynkami i orzechami włoskimi (również w środku)~

7 komentarzy:

  1. Jakoś nie mogę się przekonać do tych nocnych, nie wiem czemu :< Ale Twoja wygląda uroczo ! I jeszcze jest pomarańczowa :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Słuchaj, proszę, PRZESTAŃ wypisywać w każdym komentarzu "zapraszam na mojego bloga". Wiesz, jak to cholernie denerwuje? Nie spamuj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam jeśli Cię to denerwuje, jestem tu nowa, nowy blog i chciałabym w jakiś sposób zachęcić was do wpadania tu. Nie chciałam nikomu niczego narzucać, a już tym bardziej spamować. Rozumiem i przestanę :)

      Usuń
    2. właściwie to chciałam napisać to samo, może jedynie trochę bardziej kulturalnie. (; mnie niestety ani trochę nie zachęca to do odwiedzenia twojego bloga, a wręcz do tego zniechęca.

      Usuń
    3. Ok, dziekuje, ze mi o tym mowicie. Nie zawalam sobie sprawy, ze az tak to dziala. Strasznie was przeraszam :/

      Usuń
    4. To i ja dziękuję ;)

      Usuń
  3. cudna owsianka !! czytam te składniki to aż chcę mi się iść do kuchni i ją zrobić , pycha <3 z wiejskim i dziś u mnie ;D

    OdpowiedzUsuń