wtorek, 14 stycznia 2014

337. Tęsknota za wiosną. Duże ciastko...

Jest źle, bardzo źle...
Obiecałam sobie, że nie będę kupować świeżych owoców nietypowych dla danej pory roku, ale gdy zobaczyłam te truskawki... no same rozumiecie. nie szybko jednak znów zakupię, cena  (6.99 za 250g) jednak odrobinę odstrasza. A borówki sprezentowała mi mama, bardzo mnie zaskoczyła :D
Nie ma to jak w środku zimy (no może nie najzimniejszej, ale zawsze) wyłączyć ludziom kaloryfery. Bez żadnego uprzedzenia. Teraz został mi tylko ciepły koc, gorąca kawa i kochana staruszka Eva, która chyba większość swojego ciepła oddaje na zewnątrz. W takie dni jakoś chętniej przesiaduję w kuchni.


Potrójnie kokosowe ciastko owsiane podane z truskawkami, bananem, borówkami i 
domowym masłem kokosowym. 
Triple coconut baked oatmeal served with strawberries, banana, blueberries and homemade coconut butter.


Potrójnie kokosowe ciastko owsiane:
-60g płatków owsianych
-10g otrębów owsianych
-2 łyżki mąki kokosowej
-1/4 łyżeczki sody
-2 łyżki wiórków kokosowych
-odrobina wody
-jajko
-1/3 szklanki mleczka kokosowego
-2 łyżki syropu waniliowego 

Mieszamy ze sobą płatki i otręby. Zalewamy odrobiną wody i odstawiamy na całą noc. Rano mieszamy z resztą składników i przekładamy do natłuszczonego naczynka. Pieczemy w 200 stopniach przez ok 30-35 min. Podajemy z ulubionymi dodatkami. Smacznego!


13 komentarzy:

  1. Nie dziwie ci się , pychotke wyczarowalas :) mrożone owoce też dają radę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślisz, że przekreślenie tych słów sprawi, że znikną?
    Nie znikną.

    Jest źle - powinno być lepiej - zrób lepiej - postaraj się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popieram, zresztą jak zawsze :) powodzenia, spraw by na twarzy pojawił się uśmiech :)

      wiesz, że uwielbiam takie owsiane ciastka, a kokosowe to już w ogóle <3

      Usuń
  3. kokosowo, mocno kokosowo! podoba mi się taka kokosowa wizja poranka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak,ceny odstaszają. A jak ze smakiem? Ludzie nie myślą,może dlatego tak zrobili.
    Pychoty wyczarowałaś tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kokosa z truskawką jeszcze nie łączyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej owsiane ciacho z owocami lata i jeszcze poczwórnie kokosowe ?- biorę bez zastanawiania się i od razu zapisuję na nie przepis ! *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ mocno kokosowa <3 Troszkę się dzisiaj zgrałyśmy, bo u mnie na śniadanie kleik ryżowy z kokosowym twarożkiem i truskawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Truskawki *.*
    Ale ja jestem twarda ! Nie dam się i czekam do lata :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ..ale będzie lepiej!
    a co do truskawek, z mozna zgrzeszyć i kupić je nawet zimą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. współczuję tych kaloryferów. :o ale przynajmniej możesz "oszukać" porę roku takimi owocami! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cóż, uśmiechu Ci dużo życzę, silna w końcu jesteś, czyż nie? :)
    moja mama pewnie z domu by mnie wyrzuciła, gdybym przyszła w środku stycznia z opakowaniem świeżych truskawek (albo w ramach pokuty żyłabym przez 3dni o chlebie i wodzie) :D pozdrów Evę!

    OdpowiedzUsuń
  12. No nie :D Lato zagościło :)

    OdpowiedzUsuń