piątek, 17 stycznia 2014

240. Owsiana jajecznica.

Wyspana i gotowa by stawić czoła pierwszemu dniu nowego semestru :D
O tym, że owsiana jajecznica jest świetna nie muszę chyba nikogo przekonywać... No chyba, że ktoś jeszcze nie próbował, to gorąco zachęcam! To może być miła odmiana dla kogoś kto (o ile się w ogóle da) znudził się klasyczną wersją owsianki ;)
Podstawowy przepis oczywiście od Maria'n 


Owsiane scramble migdałowe z serkiem wiejskim, granatem i borówkami, kawa z mlekiem.
Oatmeal almond scramble with cottage cheese, pomegranate and blueberry, coffee with milk.


Owsiane scramble migdałowe:
-60g płatków owsianych
-2 łyżki tartych migdałów
-łyżeczka miodu malinowego
-białko jajka
-szczypta soli
-łyżeczka masla

Płatki zalewamy na noc dosłownie odrobiną wody. Rano mieszamy z migdałami i miodem. W metalowym lub szklanym naczyniu ubijamy białko razem z solą. Płatki delikatnie (!) łączymy z białkiem i smażymy na maśle od czasu do czasu mieszając. Podajemy z ulubionymi dodatkami. Smacznego :D


12 komentarzy:

  1. a ten pierwszy dzień nowego semestru nie jest w poniedziałek? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie juz nie ma dostępu do dziennika (elektronicznego) i wszystko idzie na nowy semestr. Znaczy się stary juz skończony i zamknięty :)

      Usuń
  2. Dzieki ze przypomnialas o scramble bo dawno go nie jadlam.
    Z takimi dodatkami musialo byc pyszne
    Nominowalam cie do LBA :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre scramble nie jest złe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jadłam jajecznicę na słodko ale nie owsianą ! Muszę nadrobić ;)
    Nominowałam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ dawno nie jadłam scramble ! Muszę sobie je odświeżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. owsiana jajecznica jest świetna! wszystko co owsiane jest takie :)
    u mnie już od grudnia od 2 stycznia nowy semestr ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja jeszcze nigdy go nie próbowałam. kuurde, chyba trzeba się zabrać w końcu za scramble :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja pozostaje wierna klasycznym miseczkom- wolę taką nieco bardziej rzadką wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba jest dość szybka do zrobienia - chętnie wypróbuję w tygodniu!

    OdpowiedzUsuń