sobota, 15 czerwca 2013

33. Miało być coś innego... Współpraca

Pogoda wróciła do normy, podoba mi się to :)
Sobota! Tak tego mi było trzeba, trochę luzu! Leniwy poranek, leniwe śniadanie, leniwy dzień. Lubię tak. Lubię czasami nigdzie się nie spieszyć. Nie myśleć, czy zdążę zrobić to czy tam to. Tak po prostu odpocząć.
Dzisiejsze śniadanie to wynik mojego lenistwa. Miało być zupełnie coś innego... zapomniałam ubić białka! Przypomniało mi się jak miałam już wszystko ładnie wymieszane. Opadło i wygląda mało apetycznie, ale wyszło przepyszne! ;)


~pieczone truskawki pod ciastem pancake; z jogurtem i syropem klonowym~



Przepis (3 kokolki 9cm)
-3 jajka 
-1/2 szklanki mleka migdałowego
-3 łyżki mąki żytniej 
-1-2 łyżeczki oleju ( użyłam rzepakowego)
-2 łyżeczki stevii
-olejek śmietankowy 
-1/2 łyżeczki proszku do pieczenia 
-szczypta gałki muszkatołowej

-ok.200g truskawek 
-2 łyżki soku z cytryny 

-syrop klonowy (klik)
-jogurt naturalny 

Nagrzewamy piekarnik do 200 stopni. Ubijamy białka z odrobiną soli. W osobnej miseczce łączymy żółtka, olej, aromat, stevię, proszek do pieczenia i gałkę muszkatołową. Dodajemy do białek miksując bardzo delikatnienie. Dodajemy przesianą mąkę i miksujemy jeszcze przez ok.10s. Od natłuszczonych kokilek wkładamy pokrojone w kosteczki truskawki. Wkładamy kokilki na 10 min. Po tym czasie wyciągamy i nakładamy masę naleśnikową. Wkładamy na 20 mim, następnie zmniejszamy temperaturę do 150 i trzymamy jeszcze przez 15 min. Podajemy z ulubionymi dodatkami. Smacznego! :D 




Niedawno nawiązałam współpracę z anielskieprzysmaki.pl. Pani Monika (zdaje się właścicielka firmy) jest niezwykle miłą osobą. Znosiła wszystkie niedociągnięcia z mojej strony za co chylę jej czoła. Paczkę dostałam wczoraj popołudniu. Przyszłam do domu, a brat powiedział, że coś do mnie przyszło. Cieszyłam się jak dziecko! Tak czy inaczej firmę bardzo polecam, produkty są niesamowite (zdążyłam już zamoczyć paluszek w słoiczki).










30 czerwca zostanie zlikwidowany Google Reader, a co za tym idzie możliwość obserwowania blogów. Dlatego zapraszam do obserwowania mojego bloga na bloglovin.

Follow on Bloglovin
Wystarczy założyć tam konto, a wszystkie obserwowane przez nas blogi zostaną automatycznie przeniesione tam.

15 komentarzy:

  1. www.anielskieprzysmaki.pl-dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przynajmniej zrobiło się miejsce na dodatki ;) wierzę, że musi być pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze, że były pyszne:)
    Ja często zapominam o proszku do pieczenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. jadłam ich syrop różany, bardzo smaczny :) fajne te kokilki!

    OdpowiedzUsuń
  5. W zasadzie można by było pomyśleć, że tak właśnie miały wyglądać. :D
    Ważne, że były pyszne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To wygląda przepysznie! Gratuluję współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten mus jagodowy *.*
    a serniczki wygladają właśnie uroczo, takie małe potworki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. dziś próbowałam z mamą miód gryczany i jej nie posmakował, a ja to wszystkie chyba lubię ;D kupiłam sobie leśny ;)
    co do śniadanka to świetne ! zdziwiło mnie to że aż z 3 jaj! pewnie przepyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi ostatnio wyszły bardzo kanciate muffiny, wyglądały mało wyjściowo, ale byly smaczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo wszystko musiało być pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pyszności dostałaś :) Ciekawa jestem syropu różanego, koniecznie coś o nim napisz :)
    A śniadanie, na pewno było pyszne !

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupowałam ten klonowy swego czasu:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pyszności! Jestem ciekawa co z tego wyczarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgodzę się- te produkty to istna poezja !
    A śniadanko wygląda..uroczo :D

    OdpowiedzUsuń
  15. chciałam kupić ten syrop z płatków róży już dawno... ale skład mi się nie podoba za bardzo. Syrop klonowy niestety też - jest tak na prawdę mieszanką syropu i cukru :/ stąd jest tańszy.... jednak wolę oryginalny syropek, w 100% klonowy :D

    OdpowiedzUsuń