sobota, 22 czerwca 2013

40. Ulubiony deser. Zapiekany przekładaniec.

Byłam wczoraj na nocy rabatów i kupiłam sobie jedynie spodenki jeansowe. Grrr... czemu zawsze tak jest, że jak chce coś koniecznie kupić, to nic mi się nie podoba?
Serio, uwielbiam ten deser. Ten zapach unoszący się z piekarnika. Rodzina, która dopytuje co tak pachnie.


~owsiano-żytnie crumble z czereśniami, gorzka czekolada i jeszcze więcej czereśni~~



Przepis (3 kokilki 9cm)
-300g wydrylowanych czereśni
-2 łyżki soku z cytryny

-45g mąki żytniej
-15g płatków owsianych górskich
-2 łyżki masła (20g)
-łyżeczka stevii

Mieszamy czereśnie z sokiem i układamy na dno kokilek.
Z mąki, płatków, masła i stevii robimy kruszonkę. Wstawiamy do nagrzanego do 200 stopni piekarnika i pieczemy przez 25-30 min.
Po tym czasie wyciągamy kokilki, i wykładamy czereśnie wraz kruszonką do pucharka. Ja to zrobiłam przy pomocy kuchennych rękawic, odwracjąc kokilki do góry nogami podtrzymując cały czas ręką i warstwowo przekładałam do pucharka. Smacznego! :D


30 czerwca zostanie zlikwidowany Google Reader, a co za tym idzie możliwość obserwowania blogów. Dlatego zapraszam do obserwowania mojego bloga na bloglovin.
Follow on Bloglovin
Wystarczy założyć tam konto, a wszystkie obserwowane przez nas blogi zostaną automatycznie przeniesione tam.

Nakarm Cukrzyka latem

7 komentarzy:

  1. Wygląda rewelacyjnie. ! :)
    Też tak zawsze mam, jak jest tylko jakaś większa wyprzedaż. xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że rodzince również zafundowałas taki pyszny 'deser'?:)

    Nigdy nie chodzę na te nocy rabatów, przeraża mnie wizja tłumów i braku rozmiarów;D

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam, świetnie to wymyśliłaś !! tak zapiekany deser jest boski *-* uwielbiam smak kruszonki ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie dobre crumble! Też chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. crumble to idealny deser na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne :)
    Chociaż spodenki masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Crumble z czeresni jest pycha :D

    OdpowiedzUsuń