poniedziałek, 17 czerwca 2013

35. Pianowo i bardzo delikatnie

Wczorajszy dzień był trudny. Sporo zmian, pożegnanie. Za dużo myśli, za dużo strachu. Postanowiłam odrobinę zmienić nastawienie. Muszę uwierzyć w siebie i otworzyć się na nowe znajomości. Ostatnio u mnie z tym trudno. Nie wiem co się stało... Kiedyś wariowałam gdy siedziałam w domu dłużej niż dwie godziny, dziś nie jest to dla mnie nic dziwnego. Zmiany, zmiany, zmiany! Już od dziś!
Zamęczę Was czereśniami, ale ktoś musi je zjeść (nie żebym miała coś przeciwko^^). Gdy pomyślę o czereśniach, to tak jak truskawki i maliny (i chyba wszystko), komponują mi się idealnie z czekoladą. Zachciało mi się tak delikatnie, subtelnie i piankowo. Wyszło, idealnie. Czekoladowo i słodko.


~Piankowy puddingowy mus czekoladowy z czereśniami, kostka białej i gorzkiej czekolady, 
2 kostki czekolady ritter z karmelizowanym migdałem~







Przepis (1 porcja)
-szklanka mleka
-jajko (białko+żółtko)
-3-4 łyżki syropu klonowego (u mnie ten)
-3 łyżki gorzkiego kakao 
-2 czubate łyżki skrobi kukurydzianej

Żółtko ubijamy. Dodajemy mleko tak żeby powstała piana. Białko ubijamy z odrobina soli. Łączymy syrop klonowy, z kakao i skrobią, tak aby utworzyło jednolitą masę o kolorze mocnej czekolady. Przekładamy do rondelka, dodajemy mleczna mieszankę i gotujemy do zgęstnienia ciągle mieszając. Studzimy. Dodajemy ubite białko. Wsadzamy na całą noc do lodówki. Smacznego! :D



30 czerwca zostanie zlikwidowany Google Reader, a co za tym idzie możliwość obserwowania blogów. Dlatego zapraszam do obserwowania mojego bloga na bloglovin.

Follow on Bloglovin
Wystarczy założyć tam konto, a wszystkie obserwowane przez nas blogi zostaną automatycznie przeniesione tam.

13 komentarzy:

  1. Od wczoraj nie mogę patrzeć na czereśnie. Ja+drzewo pełne czereśni nie równa się nic dobrego :/
    Jak znowu będę mogła na nie patrzeć to chętnie wypróbuję Twój pomysł! Wygląda idealnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli to w sumie taki piankowy... budyń? Fajny pomysł z białkiem, do budyniu go nie dodawałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda obłędnie! :) jeśli nie masz nic przeciwko, to ja chętnie pomogę Ci się 'pozbyć' czereśni ^^ a z czekoladą wszystko łączy się idealnie - wiadomo!

    OdpowiedzUsuń
  4. www.anielskieprzysmaki.pl-chyba polubię syrop klonowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam na naszą stronkę jest trochę nowości.www.anielskieprzysmaki.pl!!

      Usuń
  5. O kurczę, jaki pyszny czekoladowy krem zafundowałaś z rana! Czereśnie to moje love <3

    Zmiany? Są dobre. Nie wszystkie, ale warto czasem zaryzykować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I cudownie wygląda, odrobina nieba z rana ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda jak najlepszy deser:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł ! Pięknie się prezentuje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, to jest obłędnie pyszne , obłędnie czekoladowe !! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. łaaaaaaaaaaał wygląda cudownie :D

    OdpowiedzUsuń